Înscrieri cresă 2024 - 2025

Înscrieri cresă 2024 - 2025

Data publicării: 28/03/2024

Pentru anul şcolar 2024 - 2025 Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 14 Arad organizează ETAPA I de înscrieri pentru grădiniță și creșă, în perioada 27.05.2024-14.06.2024, după cum urmează:

1. Colectarea dosarelor și validarea cererilor de înscriere în perioada 27.05.2024 - 31.05.2024

Vă așteptăm la grădiniță, la sediul de pe strada Patria nr. 2-4, pentru preluarea dosarelor, în perioada 27.05.2024-31.05.2024, în intervalul orar 08:00 - 12:00 și 14:00 - 18:00 excepție făcând zilele de vineri, în care colectarea cererilor se va face până cel târziu la ora 16:00 !

Documentele necesare pentru înscriere:

  • Cerere de înscriere (o primiți de la grădiniță și se completează în momentul comunicării datelor, ea fiind generată de către aplicația SIIIR)
  • Copie certificat de naştere copil
  • Copie acte de identitate părinţi
  • Copie certificat de căsătorie
  • Copie după hotărârea de divorţ sau de încredinţare a minorului (dacă este cazul)
  • Adeverințe de angajat pentru fiecare dintre părinți/reprezentant legal sau adeverință privind perioada concediului de creștere și îngrijire copil, pentru tipul de program prelungit, respectiv pentru înscrierea în învățământul antepreșcolar

Alte documente doveditoare pentru îndeplinirea criteriilor generale de departajare, conform art. 11 aliniatul (2) si (3) din Metodologia cadru de înscriere în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar publicată în monitorul oficial al României, partea I, Nr. 4018/15.03.2024 atașată mai jos.

Conform metodologiei, în cazul în care numărul cererilor de înscriere primite de la părinţi este mai mare decât numărul de locuri libere, repartizarea copiilor se face în ordinea descrescătoare a vârstei și a numărului de criterii generale de departajare cumulate de către fiecare copil, în vederea stabilirii celor care vor fi admiși.

ATENTIE ! Părintele/reprezentantul legal prezintă, în momentul completării cererii-tip de înscriere la unitatea de învățământ actul de identitate propriu și certificatul de naștere al copilului, în original, precum și copii ale acestora pentru a fi certificate conform cu originalul de către membrul desemnat din cadrul comisiei de înscriere de la nivelul unității de învățământ.

2. Procesarea și evaluarea cererilor de înscriere în perioada 03.06.2024 - 05.06.2024

3. Afișarea rezultatelor etapei I de înscriere 14.06.2024, ora 14:00, la sediul grădiniței.

4. Etapa II de inscriere( în cazul în cazul în care rămân locuri neocupate în urma derulării Etapei I) 17.06.2024- 05.07.2024

5. Etapa de ajustări 19.08.2024 - 29.08.2024

6. Criteriile de departajare

În situația în care într-o unitate de învățământ numărul cererilor- tip de înscriere primite de la părinții/ reprezentanții legali ai copiilor este mai mare decât numărul de locuri libere definit conform art.10 alin (3) comisia de înscriere și distribuire din unitatea de învățământ selectează copiii în ordinea descrescătoare a vârstei și aplică criterii de departajare generale și specifice, stabilite în conformitate cu prevederile prezentei metodologii- cadru, în vederea stabilirii celor admiși.

Criterii generale de departajare care se aplică în situația prevăzută la alin. 1 pentru nivelul antepreșcolar (creșă), inclusiv pentru unitățile de învățământ pentru care autoritatea publică locală are statutul de fondator și care au optat pentru derularea înscrierii prin utilizarea aplicației informatice pentru înscriere, sunt următoarele:

  • Copilul are vârsta de 2 ani împliniți până la sfârșitul anului calendaristic în curs;
  • Domiciliul copilului/ locul de muncă al unuia dintre părinți/ al reprezentantului legal este situat în apropierea unității de învățământ unde părintele/ reprezentantul legal depune cererea de înscriere.
  • Ambii părinți ai copilului/ părintele unic/ reprezentantul legal ai/al copilului lucrează/părintele prezintă adeverință de reîntoarcere la serviciu, în momentul validării cererii/ în termen de 30 de zile de la începutul anului școla, sau părintele copilului nu beneficiază de indemnizație pentru creșterea și îngrijirea copilului; situațiile în care părintele/ reprezentantul legal face dovada existenței unei activități de tip PFA/ S.R.L., seasimilează cu cea a părinților/ reprezentanților legali care lucrează;
  • Cel puțin unul dintre părinți/ reprezentantul legal al copilului urmează o formă de învățământ la zi;
  • Existența unui document care dovedește că beneficiază de tutelă sau de o măsură de protecție specială stabilită în condițiile Legii nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Existența unui document care dovedește că este în grija unui singur părinte ( familie monoparentală)/ existența unui document care dovedește că părintele/ reprezentantul legal al copilului are 3 sau mai mulți copii (familie numeroasă);
  • Cel puțin unul dintre părinți/ părintele unic/ reprezentantul legal al copilului se încadrează în una dntre situațiile: Pensionat în conformitate cu prevederile legale; Cu certificat de handicap; Șomer, în căutarea unui loc de muncă, cu documente doveditoare de la Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă;
  • Părintele/ reprezentantul legal al copilului are un alt copil minor aflat în întreținere ( până la nivelul clasei a IV-a a învățământului primar) și/ sau un alt copil înmatriculat în unitatea de învățământ respectivă, în anul școlar pentru care face înscrierea.

Unitățile de învățământ cu grupe de nivel preșcolar și/ sau antepreșcolar cu program prelungit se adresează cu prioritate părinților care lucrează și, în acest sens, ambii părinți vor depune la dosarul de înscriere adeverință de angajat.

VĂ AŞTEPTĂM CU DRAG SĂ DESCOPERIM ÎMPREUNĂ LUMEA MINUNATĂ A COPILĂRIEI! 🎈🧸🎈🧸👫

Descarcă documente

Distribuie: